100

33 minuter to go och jag har inte sålt ett skit till. värde-jävla-löst! (u)
missade dessutom cashmere mafia igår och grät till prison break!  (älskar att jag inte är alltför känslig)

eng-np reading&listening gick hyfsat idag, men vafan hjälper det? ååh, ta mig hem! jag vill se dh och sova och få torsdag så jag kan sova och inte behöva bry mig om någonting..

var dessutom i den nya lägenheten idag på lorensborg, liten och såg ut som en gamlings hem, men det ska vi nog råda bot på, eller? jag ska aldrig ha en heltäckningsmatta eller plastgolv, aldrig! letar dessutom tapet till mitt rum, varför har inte flügger färg en hemsida? :((

nej, hejdå igen :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

haha nyktrast! Vi söker varje gång men inget svar (U) Dags att börja andas igen :(

2008-04-29 @ 21:24:47
URL: http://dasiilvaa.blogg.se
Postat av: Alexa

jag har kramat en heltäckningsmatta..

2008-04-29 @ 23:08:30
URL: http://www.missfuckforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0