back on track!

ja, får väl dra en lagom ordentlig sammanfattning på de senaste dagarna :D

lördag:
sov först hela dan innan jag rörde mig till oxie. jag, chrelis, ica och sandra förfesta hemma hos den sistnämnda, cim&emelie kom även senare. lite närmre midnatt drog vi in till stan och skulle på någon hyrd krog eller liknande. bussresan fylldes med sång, trevligt att vara full utan att bli avslängd :D

väl framme så var där tråkigt, tror jag? träffade även gårdagens utländska firma, och kramade han ena som om vi känt varann skitlänge!? haha. svarttaxi till lilla torg och jag hade tjänat en tjuga om sandra hade sugit av den här 50-åriga thailändaren (u) helst inte, så fick betala 70 istället för femtio.. haha :) tråkigt på lilla torg, så efter att jag fixat rutan's msn till mica, finally, så tog vi svarttaxi tillbaka till sportsbar. vid denna tiden hade vi blivit av med ica, för hon hade pimplat rödvin och gått hem och lagt sig!

drack en öl innan jag drog mig mot bussen, där en man som kallade mig linda(!?) erbjöd mig taxi hem, jag svarade dock artigt nej :)

söndag:
klockan framflyttad en timme betydde att jobb började en timme tidigare och det var jag inte pigg på :( drog dit, fick dessutom sälja skit och bakis var man. uschnej! kom hem, sov och åt lite.

måndag:
skolan, jobb, sova. dryg dag, men PB är tillbaka, inte bättre än nånsin, men fortfarande bäst!!!!

tisdag:
skolan, typ en lektion, och den var inte ens seriös. sen polisfrågor på underdog och det var värdelöst, vem kommer ihåg fyra namn när det nämnts 74874452148547 st olika!? inte jag iaf!!! (u) därefter drog jag och fia på upptäcktsfärd för att se vart jag ska bo nästa månad, vi hittade typ stället och det var väl helt okej. vid fia's gamla sprit-gömma :(

sen var dedt tandis som gällde, sprang dit och kom endån försnt (u) därefter hem, lagom mör,så sov i 1,5 timme. innan mamma tjatade om jag skulle med alex&sebastian och tvätta och diska.. varför skulle jag vilja det!? uppfattade senare när jag inte var så yrvaken längre att det gällde solning och träning, så jag hänkade för att utföra det förstnämnda :D

ska se lite tv snart, sen sova :) borde egentligen göra fean, men jag orkar inte. världens längsta dag imon också. slutar typ fyra, annars två typ varje dag!

puss&godnatt,
johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0