det är inte lätt när det är svårt..

åh, skön dag idag med ett svensk prov som nog gick an endån, kändes ganska güt! trots att ac aldrig kan hålla snattran, tar en kvart på sig för att starta en lektion och ytterligare tjugo minuter för att stänga av en mobiltelefon med en flicka som har blomma i håret. "åh, vilken tjatig en!" (u)

sen hem och sova för att dra mig till jobb där dom säger att vi ska sälja skit, jag blir lack men var endån en av dom tre som kanske skulle få sälja illu, så tobbe var snäll och drog mig i lottningen. lika mycket tur som när vi lottade ut 'älskade, lilla gris" jag har turen med mig ibland! :) så gick endån hem med 24 sälj, dvs. 500 kr . inte illa pinkat! :)

nu är jag ledig imorgon eftersom det är utvecklingssamtal och då känner jag att jag vill stanna upp hela natten, bara därför att. men mina ögon orkar inte ens hålla sig vakna nu så det blir väl att jag ligger i bingen/soffan om en timme eller två :(

dk på fredag iaf, med bäste-zoey och nu ska solen fram. ingen pallar väl snön endån!?! (u)
fast vet inte om det blir dk, fia har nu snott två av mina pojkvänner... så får la se ifall jag kan förlåta henne.... ;) HAHA

troll, trollare, johanna!?
464601-36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0