det finns för många minnen kvar..

dagen idag bestod av vanlig lång skoldag minus idrott&labb. jag orkade bara inte :((
årets första frapino-intag skedde även igår och årets andra idag. fia&jag vill bli tjocka för beach-2008. eller något :) har sånt fruktansvärt sug efter en pizza också, gillar egentligen inte det, men idag är det galet! kom hem och åt lite krispie-fiskar istället, gott men suget försvann inte :(

grey's idag, veckans alla tårar ska släppas under denna timmen och därefter ska all min glädje komma ut när sverige dansar&ler är tillbaka med nytt namn; sverige pussas&kramas. det ser lovande ut med baby-johan&baby-björn, så det ser jag framemot :)

nu ska jag ta något att tugga på. vi kanske har pommes med grillkrydda och ketchup? åh, vad gott det hade varit. tvivlar dock på att jag kommer att hitta det i frysen. håll tummarna! (;

pusssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0