död häst

sol, sol, sol. jag gillar att våren äntligen är här! inte att det antagligen kommer att bli som förra sommarn, varmt innan och sen var hela lovet katastrof (u) men än så länge är det skönt!

helg imorgon igen, mamsi fyller även år, så inhandlade en liten gåva till henne idag. får se vad hon tycker om den, med tanke på hur olika smak vi har så får vi se om ajg prickat in hennes denna gång :)

vandrade runt med linda lite i stan idag, long time no see. blev en glass vid kanalen, "samma tid, samma kanal" tog iofs ett tag innan jag förstod vad jojo sa, men tillslut trillade poletten ner :) för ja, johanna&amanda kom och gjorde oss sällskap en liten stund också :)

en liten sväng inom stan imorgon också, så jag kan göra av med mina pengar innan jag ens fått dom, yeay!. icke!!! måste köpa nåt fint till katha, vars konfa jag ska till på lördag. även något att ha på mig eftersom det blir kusinkalas direkt efteråt. well, får se vad det blir :) flytt-packningen har startat nu också (u) jobbigt, men kul att hitta saker man saknat och letat efter :D

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0