dryg söndag.

lördagskvällen bestod av krök hos chrelis, dryyyyg blattefest och allt resulterade i att jag var hemma redan vid halv två. idag var jag äckligt bakfull imorse, jobbade mycket och tjänade lite :( sen blev det bilfärd hem, yes, pizzakäkande och nu ska jag snart sova. eller? natur&spanska prov imorgon. jag har INTE börjat plugga. kanske är sjuk imorgon? :(


A is for age: sjutton.
B is for booze of choice: öl. 

C is for career: inga kommentarer.
D is for your dad's name: conny.
E is for essential items to bring to a party: alkohol&vänner.
F is for favourite song at the moment: if it's loving that you want / one thing.
G is for favourite game: oj.
H is for home town: malmö.
I is for instruments you play: luftgitarr. 
J is for jam or jelly you like: diggar inte det.
K is for kids: nada.

L is for living arrangements: oxie/husie.

M is for mother's name: ann-louise. 

N is for name of your crush: finns ingen.

O is for overnight hospital stays: en efter knäoperation. aldrig mer!
P is for phobias: höjder.
Q is for quotes you like: oj.
R is for relationship that lasted the longest: dunno.
S is for sartorial style: pyjamas.

T is for time you wake up: skoltid.
U is for underwear: hipsters.
V is for vegetables you love: typ svamp.
W is for weekend plans: vit helg, tack.
X is for x-rays you've had:  ben.
Y is for yummy food you make: skorpor.
Z is for zodiac sign: vattuman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0