for better or worse

fredagen bestod av köpenhamn med baby-zoey. skittrevligt, bra väder & fick lite inhandlat också. känns alltid skönt att bränna pengar! tack lovie! <3

kvällen blev en pärs. först till bflo för att gå till en kille hus vilket jag varit i förr, samma uterum, samma människor, samma rolighetsfaktor, som låg på noll :( dock ingen polisjakt på skolan denna gången. folk har växt upp. hör och häpna! sen drog vi vidare för att festa med mina beloved classmates :) skittrevligt faktikst! fick höra lama raggningsrepliker i stil med "ska vi testa OM du vill kyssa mig!?" (u) det blev dans och klassfoto med några frånvarande, precis som i vanliga livet? HAHA. kul var det iaf, trots att vi var få och lägenheten var liten, verkligen LITEN. grova snapsvisor blev det också (u) och alex sjöng en snapsvisa solo för mig :( haha.
bilder kommer såfort jag fixat sladden:)

idag vaknade jag skitpigg vid halv tolv, tog det lugnt, en befogad sväng inom chrelis, as usual. där blev det tändare-experiment och hon förstörde den tredje tigern. en återstår och den ska hon INTE få röra :) sen gick jag hem för att duscha och fräscha till mig. dock är det överskattat att borsta tänderna och underskattat att trycka i sig vitlöksklyftor. detta ville jag utjämna och åt istället för att borsta tänderna direkt, det blev senare avklarat :) därefter vill chrelis grilla marshmallows, finally. jag hänkade och där satt vi i solen och bara mös, underbart!

fix nu närsom, därefter food och sen förkrök hos chrelis med fina flickor! <3 sen drar vi på blatte-fest för att kontra mot svenne-festen igår och firar vår "vän" som fyller arton. HAHA. chrelis fattar..  HAHA, fia fattar! rent krasst! :D  får se vems säng man sover i inatt. baby's eller min?

hatar snåla människor,
puss


Kommentarer
Postat av: ALEXA

VEM E BABYYYYY????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2008-04-12 @ 18:02:33
URL: http://www.missfuckforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0