god afton

som vanligt så var annie sjuk, hon var antingen förkyld eller hade gonorré, i vilket fall så var fean inställd, igen :( gillar inte det faktum att det är den första lektionen på måndagsmorgonen och hade skolan bara haft något system så man kunde se vilka lärare som var sjuka hemifrån hade där inte funnits några problem, tyvärr är inte fallet så (u)

pb idag var lika bäst som vanligt, ääälskar!

jag är kär i en kille, bara fia och patrik(kom in och ät kötbull!) vet. det är en hemlis till jag vet om han verkligen är the love of my life hahahah. sorgligt :(

bråkade med ac idag, igen. men hon är konstig!? hon ställer en fråga till oss, sen sätter hon sig ner för att hon blir trött på att vi diskuterar om hur vi vill ha det. för att sedan bli lack när jag frågar vafan det var vi kom fram till!? (u) sv-prov imorgon, jag orkar inte. visst, itne alltför svårt, men endån? :(

ledig på ons&fre dock. sköntsköntskönt! onsdag blir det till att sova, jag orkar inget annat. fredag är det köpenhamn med zoey-babe! vi har sett fram emot detta länge nu, så skiner inte solen och tar våra pengar slut eller något annat tråkigt så blir vi lissna i ögat. btw, det har slagit ut blommor på träden vid vår hörna.

VÅREN ÄR HÄR!
puss

saknar denna typ av engelsklektioner (u)
464601-37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0