hallådär(köp blåbär, hallå en gång till, köp rutten sill)

(hallå många gånger, köp dubbla långkalsonger!)

np-eng-speaking igår gick endån rätt hyfsat, trots att jag stammade som jag vet inte vad och kallade kyrkogård för "the thing around the church" så jag är ganska nöjd :) fick som sagt sluta två timmar senare endån, lite dåligt. plus såg en b-ig musikal där det enda roliga var bög sången och när "nicola" rökte i buskarna! HAHA, som taget!

på kvällen åt jag fläsk(?) smakade fett, enbart fett! sen drog jag hem till fia. chrelis ica och alex var också med. vi lyssnade på musik, snackade skit och hade barnkalas. dvs. fruktsallad och läsk i flaska med sugrör. raptävling inkluderades också i början. älskar att jag har mitt barnasinne kvar! :D

nu sitter jag här och jag förstår inte varför när det är så fint väder ute, men så är det. trycker i mig chips och pepsi, känner mig såsåsåså nyttig :D ikväll blir det käka revben och sen ska jag nog träffa baby. oooorkar inte festa denna helgen, trött på det just nu. fortfarande bakis sen förra? knappast, men vill inte känna känslan av bakfylla igen, vill inte på söndagen ha ångest och uttrycka mig "jag vill inte leva" med vilket jag menar att jag vill sova i två dagar. nej, imrogon ska jag vara pigg när jag kommer till jobb, för en gångs skull! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0