i'm on top of your world

var lite nannig efter skolan, där jag iofs bara hade två lektioner, så jag tog mig en liten powernap :) dock varade denna i fyra timmar, men det var skönt och välbehövligt(kan man säga så?) vad är det för "gårdagens dumheter" papsi snackar om. nåväl, inget jätteilla iaf :) mina tänder börjar värka igen, från ingenstans. tacka vet jag citodon! (:

dh började idag, lovelovelove. jag grät som en idiot, det var ju faktikst sorgligt! (u) sen lite christine! <3 imorgon är det grey's och torn samtidigt, sen satc efter. nu får vi prioritera :) årets längsta skoldag imorgon också, jag orkar inte.. börja 815 är heller inte kul :( nåväl .

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0