it's in the way you hold me.

drrrrrryg onsdag igår, som vanligt. men jag överlevde trots att trainee var segare än vanligt, dock fortf. lika ful och fettig i huvudet. åh, jag hatar henne :(

idag fick vi börja två timmar tidigare för att vi skulle skriva nationella i engelska och detta får vi INGEN kompensation för, inte heller för att vi kommer få sluta två timmar senare imorgon. ibland gillar jag inte bm heller :( np gick iaf halv-bra, vg kanske kanske... skit dryga ämnen, hur ska man kunna strukturera det bra, använda linking words och samtidigt argumentera? värdelöst! fika x2 sen iaf, först med tjuv-zoey och marre, välförtjänt efter att vi var dötrötta efter np't :( sen med katha och chrelis var tanken, denise(?) ica vicy och alex joinade också ett tag. ica mest för att tigga av alla :) tjuggis! :)

btw hade mina naglar blivit skitlånga, så bara bet jag av dom igen. FAN! värdelööööööööst

nu ska jag vila en timme eller två, försov mig imorse så är lite nannig. börjar dock inte förrän 1215 igår, enligt mitt schema :)))))
pussHAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0