kärlek är ett brev skickat tusen gånger

464601-33HEJ
laddat ner håkans nya skiva nu, fått skitbra kritik så var
tvungen att lyssna för att se vad det var för något ju,
riktigt bra faktikst!!!!! :)

annars var jag hos cim's syster igår, vars lght hon passade.
trevligt, sandra var fullast, som vanligt och decka typ vid
tio kanske? aw, gulled. hemma var jag vid två efter en
förfest som blev en lång fest som egentligen inte ledde
nånstans :) haha. dans&sång hela kvällen lång i en liten etta 
och svettas gjorde man också ... men men :)

idag ska jag bara träffa baby lite först ikväll, tror jag. sen får jag se om jag orkar gå ut.
jobb imorgon också (u) sen restaurangkäk för att fira fxxfxx på kvällen :)

min syster är sysslolös, så hon är bara jobbig oftast. dessutom hittade hon på en
egen uppfinning, nja, vet väl inte alltför väl vad jag ska säga om den, men men...

nu ska jag gå och sova lite till, bädda sängen först (u)
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0