killing me softly

nio timmar av fyrtioåtta är ingen bra procent att sova på (u) jag döör!
& nu sitter jag på jobb och dör än mer. har tjänat sextio kronor på tre timmar. slavarbete? yes, idag. dock är det nästsista dagen jag är här, så det får jag väl leva med. min lön fick jag i fredags, nu har jag bara 700 kr kvar :( ingen vill ha någon jävla väderstation! och jag orkar inte säga det mer. en timme och åtta minuter kvar nu. *DIE*

var hur som haver hos cim igår, sjöng lite för mkt singstar och max blev kär i roses och sandra i alla andra :) efter att vi varit där ett tag drog jag ica o chrelis vidare till nydala. the hoods (u) läskigt om kvällen. fia kom och mötte oss, hon sprang inte :( hem till barry och supa som aldrig förr, sex tjejer och en kille, lyckat! det kom dock fler sen, vissa man skulle akta sig för och vissa man inte annat kunde än att älska. ica blev full och åkte tidigare, fia blev full och jag var hennes ryan! det är bara för att jag är bäst och hon inte kan dricka varannan vatten :( hem kom jag och chrelis iaf vid fyra tiden och då fick jag min befogade 7 timmarssömn (u) TRÖTT ÄR JAG!!!

alexander erik nordH eller alex erixander nordh ;) haha.
puligt, nej. det heter gott. learn it, live it, love it.

hade egentligen bara velat ligga hemma idag, kolla på dh och greys som jag missade i veckan. repriserna är nu inspelade dock, men hur ska jag hinna? jag ska se oth och parlamentet också och så måste jag sova och äta. äsch, det får lösa sig. får sova en annan gång, trots att det är det jag behöver mest.

ska kämpa sista halvtimmen nu, eller inte, men iaf inte skriva mer. detta är långt nog :)
puss

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Du hade stavat fel på länken din dummer :(
Men jag är smart så jag listade ut haha :D
Tv:n står kvar haha men golvet var
K A T A S T R O F Klibbigt och kladdigt , stora pölar (u) Mamma var inget fan av att ta undan det på morgon men haha det är därför vi har mammor ,right ? ;)

2008-04-27 @ 21:33:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Cassandra

PULIGT in the hoods finns inga fin ord vi gillar att namnge varenda ord du har kärt för att förgylla din dag ! Haha fick påmina Marissa om sin Ryan allt hon sa va : jag minns att jag hoppade runt på dansgolvet och vakna i en säng, vill du förklara?
Det var så DRAMATISKT att bara komma in och se hjälten i action vi skulle ha filmat det (u) på tal om fil HAHA vår film med glidande vinkande hej då moves är underbar och du MÅSTE se den.

2008-04-27 @ 21:37:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Cassandra

haha du får se på bilddagboken (A)

2008-04-29 @ 19:00:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Cassandra

Haha lagt in på bloggen kommentera snällt! :D

2008-04-29 @ 19:12:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0