nothing to say

jag&gibbs harklade oss samtidigt :)
har egentgligen inget viktigt att skriva. pb var magnifikt idag och det är tack vare dessa avsnitt jag forsätter att följa det:) skolan var väl helt okej. men gillar inte måndags-matten för då känner sofia&magnus något behov att berätta mina innersta känslor för alla, jag gillar det inte :(

har gjort samhälle-läxan nu. duktig i excel och allt :D måste trycka ut den imorgon i skolan dock för min skrivare är inge vidare, går itne ens att starta..

alexandra's soon to be sambo hälsade på idag, och det slår mig att snart drar hon. jag kommer faktikst att sakna måndagskvällarna, trots allt! :) negativt är dock att semestern blir norge i sommar för att hälsa på henne.. njae :/ heja solen!

idag bakade jag negerbollar, kul att det stod just det och inte chokladbollar i boken :D

pusshaj


Kommentarer
Postat av: Alexa

Det är varmare i norge än i sverige och jag kommer bo näära stranden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-21 @ 23:49:57
URL: http://www.missfuckforever.blogg.se
Postat av: Alexa

det kommer kännas som turkiet, utan turkar!

2008-04-21 @ 23:51:00
URL: http://www.missfuckforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0