positiva överraskningar!

min syster försöker lura i mig att norge är som turkiet, utan turkar.. nja, tror jag på det? vi får väl se:)

hursomhaver, så fick vi tillbaka samhälle arbetena idag och ni kan kalla mig proffs, pluggis, bäst, VADNIVILL, för jag fick endån mvgmvgmvg(-) och när jag berättade detta för fia fick jag ett "VA!?" som svar, tack för förtroendet.. hon fick också mvg(-) så det sprang vi runt och stoltserade med hela dagen "mvg i samhälle, samhälle i mvg. mvg=samhälle. samhälle=mvg" det inhöll iaf för det mesta orden 'mvg' och 'samhälle' för vi var såååå duktiga! foggy älskar oss igen, mest mig!

sen hände inget annat viktigt i skolan, ett dataprov som gick skit, men jag lever fortf. på samhällen :D dryyyyyg dag imorgon, fast det är iaf inte dubbellektion :)

gullig&mysig, jomantackar! HAHA :P

nu somnar jag gott, för jag fick trots allt mvg(MVG) på mitt samhällearbete.
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0