slow down

siiter nu i soffan och tittar på helen's små underverk.. well, det är vad min lördag består av. ger upp baby totalt nu, det är inte ens baby längre. usch, jävla mes! har umgåtts med min halvt lulliga mamma och svettiga bror hela kvällen och nu, endast lite över tio, en lördagskväll, vill jag sova :O nej, det funkar inte. sa iofs att jag ville ta det lugnt ikväll, men inte lugnt.

allt snacks är slut nu, så inget mer gott att tugga på finns det att locka mig med ens. jag har inte ens dragit på mig smink på hela dagen så ska nog inte röra mig ut för att träffa någon, pallar icke sa nicke det. eva&adam på tv innan idag, ääälskar. och mamma klagade lite för att jag kunde allla repliker, men åh, favoritserie+film!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tila tequila gick i tre timmar innan också, vilket jag inte såg. men jag förstår inte. vill tjejerna inte ha tila så kan dom ju bli kära i varandra? den risken/chansen finns inte i ett sånt realityprogram om det handlar om heterosexuella, men nu har ju även tila konkurrens. hm, förstår inte programidén riktigt..

well, tillbaka till filmen nu!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0