someday you'll be returning.

denna veckan har varit en av dom skönaste på länge, om man ser det ur skolperspektiv och räknar med att det mest bestått av espresso house. åh, älskade espresso house, idag blev det fjärde gången denna vecka, och det har gått fem dagar. älskar det faktum att jag inte inser att pengarna bara försvinner, men gott är det!

idag hade jag samhälle, 0830-0935, efter det var det inställd natur och spanska, gillar inte att det betyder att jag har nu rast i fyra timmar, typ två har redan gått, för att sen gå tillbaka och ha 40 minuters engelska (u) hade det inte varit för det att jag har outline-pappert till vår grupp så hade jag skitit i det, orka liksom? men jag är en snäll lagkamrat :))

ikväll blir det förfest till.. ja, vad? det återstår att se. mamma bjuder iaf på grillade revben med klyftpotatis och vitlökssås <3 ÅH, love of my life! bara hon inte skiter i det nu för att solen inte skiner. på tal om det ja, VARFÖR SKINER INTE DEN!? igår satt vi utan jacka, idag med extra filt (u)

ska väl röra mig tillbaka till skolan om typ en timme, känner för att trycka i mig lite skorpor med ost nu, men jag är ju så mätt! vi får se vad kylen erbjuder :)





                       


FINA BILDER. föreställande :
1. mig, jag skulle se sjuk ut
2. jag hade hittat läppglans och tog fram mina fina slingor
3. fille var kär i sandra och skulle skicka en bild på henne. VAFAN GJORDE JAG DÄR!?
4. jag har köpt ny halsduk och mössa :$
5. min favorit-bild på mig själv när jag var mindre. tyckte att jag var SKITsnygg!
6. skitsexiga lilla jag!

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Knyt upp linnet liiite till :D

2008-04-05 @ 10:59:03
URL: http://www.missfuckforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0