telefonsvarare..

.. använder folk fortfarande det så flitigt? well, antagligen..
(långt inlägg, i brist på annat)

sitter på jobb nu, sista gången någonsin(?) och det känns skönt! har sålt det här skitprojektet nu för tredje dagen i rad och har väl lagt till endast ca 300:- på min april-lön. känns så jävla onödigt så jag vill lägga mig i min säng, dra täcket över och försvinna. för dessa ynka små kronor som gett mig typ INGENTING i timlön kommer väl gå till skatt-fan. ÅH, strangle me twice :(

imorgon blir det iaf amiralen med underbara töser, på torsdag blir det klassfest OM micke bjuder mig nångång. HAHA (u) tycker synd om mig själv. sen på fredag har baby-sofie födelsedagsfest för hon fyller gammal! baby-coop lämnar mig dock hela helgen för jävla värmland, som enligt linda KAN vara ett eget land (u) men ja. vi får se hur allt går. hoppas på det bästa iaf!

bortfall och telefonsvarare är mina bästa vänner ikväll! för jag orkar inte. får mitt omdöme idag imed det är sista dagen och jag tror nog att dom kommenterat mitt fina hår i den, för det är MAGNIFIKT idag 8-) annars kanske mina fina kunskaper att stoppa ner andras disk i maskinen och rita tabeller på tavlan. jo, för det kan jag!

mitt försenade nk-prov idag gick också ganska bra, han måste sätta g på mig, för det räknade jag ut att jag kunde skrapa ihop. fan, måste lämna in labbarna till nkB också, annars ig där. bajs...

sommarskoja hejhej! för mig (o fia) i matteB, vi är värdelösa, har väl varit på max 2 lektioner, inga godkänt, nästan.. nationella provet är nästa torsdag och vi har inte gjort för mkt i boken (u) janne sjöng den fina sången för oss idag. ily!!! :D HAHA 8-)

100:- på tre timmar, jag mår dåligt, ända in i själen. har nog sålt sämst av alla här idag, men jag bryr mig inte, för jag slutar lalala. tråkigt dock att jag bara kommer få 800 i månaden framöver, men jag överlever väl, annars får jag panta flaskor. det kan man tjäna en rejäl hacka på, om man har tur. och pappa förstör mina sommarjobb planer genom att säga att dom inte behöver folk på lovet, kanske. ARRRRRRRRRRRH! orkar inte söka, det är säkert försent också, men det löser sig, det gör det alltid!

långlånglång dag imorgon, sen källaren med linda, även inhandla leggins (vad ska jag ha på mig på kvällen!?) sen hem, äta grillat, antagligen(!!) sen iväg på förfest. sprit ska inhandlas. och jag orkar inteinteinte det!! tomten är kanske hemma? :D (behöver bb, utan det första b:et och jag menar inte bowlingbrudarna(u) )

listorna börjar ta slut, jag ringer samma som innan. ORKA? en timme och tio minuter till (u)(u) heartbroken. jävla ingen lön heller. oj, vad jag upprepar mig. precis som i mitt sh-arbete, där jag fick MVG. har jag nämt det?(A)


nej, nu får det räcka.
PUSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0