alltid samma känsla

malmöfestivalen igår och jag ÄLSKAR det, som vanligt och det betyder inte att jag är gb :s hursomhelst det blev dans till perikles, sång till hittepå-abba och sova i en soffa till maia. skithärlig kväll men jag blir arg för att jag måste betala 80 spänn för världens godaste langos när den för bara några år sen kostade 50 :O galet!

det betydde fylla på stortorget och det är kul, till en viss gräns och tanten var snäll mot oss, tanter älskar oss! och jagade bort gubben efter att sofia slagit honom och sen slog på nästa fyllo också "RÖR HENNE INTE!" haha. sötast! eller nej, för sötast var BABY! så jävla gulligast på jorden var han. babybabybaby! och linda, ALLA kan vara baby. förutom han med slick som inte fick "gull i trosan" SUCK!?

RASSE("uttala det på lite engelska") var lite farlig, jag menar. hoppar fram och skriker mitt på gatan, eller ska jag säga stigen haha, skittrevlig sankta lucia främling iaf. vi skred fram, jag och sankta lucia sofia(rim!) iallafall.

idag är jag trött, trött i benen speciellt efter allt stohej! igår och eftersom jag gick uppp nio(!!!!!!!) idag också, så ska jag äta några bullar nu, sen sova, sen ska jag bygga ikea-möbler och sen åka in till mf igen vid fyra-tiden tror jag vi bestämde oss för tillslut. ska nog slå på en tjej igen så jag får en till tröja, den andra börjar bli för liten.. höhö!

puss

Kommentarer
Postat av: alexa

hoppas ni hade tråkigt

2008-08-16 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0