but i go pretty far

skrivet måndagskväll.


sitter hemma hos min syster nu för sista kvällen av fyra(?) och halvkollar på satc tillsammans med min lillebror, som btw är tvilling med nicole kidman - hudfärgen! iaf.. hahah. solförmörkelse när vi körde upp, massvis av gånger och jag har här införskaffat mig två jättesöta kjolar á 60 skr. jättenöjd! volanger och blommor, ås är det iaf inte exakt samma tyg som världens finaste klänning :) sen två par örhängen också..

badat har vi gjort, två gånger, trots att vädert inte tillät egentligen.. nu ligger min far och syster och sover och när satc är slut så ska jag stoppa in mina öronproppar i öronen så jag slipper pappa's EXTREMA snarkande och kan sova i lugn och ro till iaf tio imorgon..

vi åker hem vid fyra imorgon, färjan går vid fem och jag ska FINALLY införskaffa mig en parfym, en billigare och sen sova resten av biten hem och kanske når lägenheten hemma i trygga, lilla oxie vid tolv? larvik har inte alls känts som en semesterort som förra gången. det enda som kan bockas av är de tutande bilarna, sorgligt nog...

nu kilar jag.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0