i guesss.....

vet inte när jag skrev senast, men var iaf hos ica i fredags - skittrevligt! och sofia's haka gick sönder, bildbevis kommer snart:) jag somnade i icas soffa och vi badadae inte i hittepå-jacuzzin för ica somnade också på soffan och vattnet hade inte blivit varmt än. hursomhelst gick vi upp för tidigt igår och städade och duschade och mådde allmänt bäst! pizza på kvällen och sen kränga till bridget jones dagbok och eva&adam, iaf jag. och det var gott!

idag har jag typ precis vaknat känns det som(tre timmar sen) och nu ska vi äta middag... ååh, så gott med pommes! har nog ätit det varje dag de senaste tio dagarna :O ohwell, när skolan börjar så........ :)

alexandra har varit borta i hundra dagar idag <3 och igår fick jag reda på att telenorkillen INTE hade klippt sig och sen såg vi även filmen när hon slår i hvuudet i bänken FYRA gånger. lika jävla roligt varje gång!

nu avlägsnar jag mig, för jag har trots allt multipla personligheter och borde söka hjälp för folk kan vara rädda för mytomaner som mig.... HAHA, jag dör :(

pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

i love you

2008-08-10 @ 20:49:03
Postat av: alexa

i love you

2008-08-10 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0