if i could reach the stars

nu har jag varit vaken i tre timmar och känner att ögonlocken börjar bli tunga - YES! detta betyder att jag somnar i bilen och sover minst första timmen! :D skulle egentligen vara uppe hela natten men somnade redan vid två, alla mina planer var förstörda. men jag överlevde!

fick se på fia's rum igår, jetefint! :) och sen satt vi på hennes altan och drog i saker... hursomhelst, skittrevligt att träffa henne igen :) men nu ska jag snart dra på mig min keps och sen bära ner alla miljoner påsar som alexandra ska ha och sen våra väskor för att sen i typ sju timmar sitta och svettas i en bil - jag längtar skitmycket!

så ni får ha det så bra den sista soldagen och resten av veckan!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0