just when i'm starting to like you, you're moving away!

då är tapetseringen klar och trots lite skavanker här och var så ska det nog bli fint när allt kommer omkring. jag ÄLSKAR min tapet, brun med damblåa blommor :) ica kunde sina färger! jag gillar väl de resterande väggarna också, men stör mig på att färgen ser gammelrosa ut om man tittar för noga.. jävla nybörjare! (u)

ikväll blir det malmöfestival med fia, linda och ica! langos i stora lass, snacka om att jag längtat!!!!!!!! och sen ska vi lyssna på lite ceasars, perikles(som coop inte visste var det var, shame on you!) och sist maia hirasawa. mysigt! men det är så långt emellan allting så vi får väl se hur vi underhåller oss så länge :)

i helgen förväntar jag mig ikea igen, så jag kan handla hem vad jag tittade ut igår, då jag fick med mig en tallrik hem för nio kronor i fyndhörnan! haha, skitbra kap som jag kan ställa ljus på sen och i julklapp önskar jag mig det mörkturkosa överkastet som kostar drygt sex hundra... why? hursomhelst, skitsnyggt är det!

igår fick jag dessutom partykräftor till middag, som inte smakade något speciellt eller gjorde mig mätt - men det var gott iaf!

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0