på den gamla goda tiden!

jag orkar inte. imorgon ska det målas och pappa säger att färgen kommer att bli dålig, men jag håller hoppet uppe. och det kommer vara möblerat exakt som i lindas rum känner jag på mig.. men det finns ingen bättre lösning... kanske sängen vid fönstret, men det är så jobbigt...

har iaf ätit mig till döds, snart(langos på malmöfestivalen först!) snart kommer iaf linda och ica hit så ska vi väl äta en massa skit och sen kanske gå ut en stund i det fina(?) vädert..

hursomhelst satt jag och alexandra nyss och snokade runt på gamla kristinebergsungar men kom fram till att det bara var roligt att hitta tre eller fyra stycken och eftetsom facebook är värdelöst så gav vi upp. nu ska vi använda våra egna hjärnor till att komma på vem christian är!?...

ska snart klä på mig iaf och lite sånt. skrev dessutom upp mig på handledarutbildningen idag och eftersom jag börjar med den i september istället för april som det var så fint planerat (jag avskyr min självdiciplin!!!) så får jag väl ta mitt körkort i mars juni juli? jag ska kämpa!!!


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0