school's IN (u)

mf även idag och det blidde langos, jag älskar langos. har jag nämnt det? :) det sågs på moto boy och veronica maggio på mölle båda två och det var jättefint! vm#1 var skitbra ju, helt klar över förväntan!

därefter gick vi till centralen för tidigt och för att fördriva tiden lekte vi tysta leken.............. jag älskar att ha mitt barnasinne kvar! gubbarna tittade konstigt och sen fick vi finaste raggningsrepliken, igen. jag menar som om inte "vilken är din favoritläsk, coca eller fanta?" och "jag är 23, men det är bara en siffra vi kan ha sex endån" inte räckte!? HAHA (u) härligt!

när vi sen kom på tåget, nej inte inlandsflyget, så var det bajs i toaletten och när en kille sen gick in där så låste dom toaletten och han blev innelåst. ALLA garvade hysteriskt, men diskret. undra om han kommit ut än? hahah. stackare! nu är mina pengar slut, igen! och imorgon ska jag fika med fia och marre efter skolan (u) och då får väl pappas spargris betala :)))))

nu går jag och lägger mig i mitt nya rum som jag förresten nästan fixat klart idag. ska räkna hörnen innan så jag inte får otur, som ilona säger säger mamma.. sen hoppas jag att jag INTE vaknar imorgon! för det betyder skola (u)

puysssssssssss

Kommentarer
Postat av: alexa

hoppas du hade roligt idag höhö

2008-08-18 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0