V.I.N.N.A.R.E.N!

är lilla jag.


veckans ångestdag är numera över och jag är inte så trött som jag trodde att jag skulle vara, jag har fan inte ens sovit middag!? det bjöds iaf på islatte för att fira ica lite grann - GRATTIS ÄLSKLING! och sen bjöd mami på langos, gott! imorgon blir det festival på halvriktigt igen? jag är sugen på minidonuts! (a) och om jag gick upp 4454587 kg i sommar så ska vi inte räkna kilona denna veckan....

jag hatar han snoppis/svettis eller vad han heter, håll käften!? men micke var bra! ingegeRRRRRRRRRRRd var rrrrrrrrrynkig. marieanne var en historisk person och stefan var pest och pina som vanligt :(( köttbullarna förgyllde min dag. INTE sofia, onda bitch PÅ RIKTIGT....... <3

puss


Kommentarer
Postat av: alexa

uppdatera för böveleen:)

2008-09-05 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0