a la peaceful melody

kul, kul som fan igår, faktikst :) var på fest i limhamn med sofie, chrelis och cim. haha (u) FAN vad det regnade när vi precis hoppade av bussen, alltså det var SJUKT! sprang hem till christian(/kristian)  och sen fick kläderna åka i torktumlaren. jag kunde krama ur min sjal ett flertal gånger. och sen var jag blöt hela kvällen, feel free to misstolka!, tills chrelis brände hål på mina leggins. ALLTID mina leggings :(((((((((((((( så fick ta av dom. och jag ramlade i trappan, för där fanns visst en trappa som jag missade. ååh. iaf. det var skitkul! :) hemma var jag typ fem, gick från limhamn på morgonen när solen gick upp och en tjockis kallade mig tjock för att han var full. jag orkar inte mer. idag är jag bakis som aldrig förr. jag är aldrig bakfull, på riktigt! vill bara lägga mig och sova,  men jag orkar inte det heller.

BABY! (U)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0