AAAAAJ!

stranden idag igen, men bara typ 2,5 timme för mina vänner är sega och min mamma ville köra mig hem, så visst:) men synd är det om mig, för först står jag så fint och väntar på mina kära c'n så kommer en äcklig jävla geting och sticker mig!! jag har aldrig blivit stucken förr. ont gjorde det, och då var klockan ett, nu klockan sju gör det fortfarande ont! och som om inte detta skulle vara nog!? nej, då stukar jag även fingret när jag ska slå på min bror (u) somliga straffar gud med detsamma!? och ja, jag skriver detta för jag söker sympati/empati? (jag känner inte riktigt till skillnaden) men aj, det gör ont, så feel free to tycka synd om mig! ;)

ska snart hem till chrleis för att se deras takrenovering eftersom dom visst inte hade kommit längre.. sen blir det bio med linda om en timme typ, knaske kanske ska fixa mig? (a) .. imorgon blir det klagshamn, pappa kör dit. vem kör hem? :)))

puss

Kommentarer
Postat av: IA - normalt folk varnas

Åjåj. Hehe, låter som du är lite olycksdrabbad. Vad kan möjligen hända fel en vacker dag som denna, typ!

2008-07-25 @ 19:23:47
URL: http://mariahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0