ännu ett inlägg om min rena bror

- sebastian, gå och duscha nu. du har inte duschat på jättelänge. och byt tröja!
- jaa, jag ska!
sebastian hoppar in i duschen efter ett tag, när mobilen laddat klart?, och efter att han duschat klart sticker han ut huvudet och:
- johanna, varför skulle jag duscha idag?
- för när duscha du sist?
- IGÅR!!!!!
- jahapp, jag med. vad är problemet?
- nu har jag ju duschat TVÅ gånger på TVÅ dagar. onödigt!
- nej, gå och byt tröja nu och sätt på dig deodorant.
- okej.....

uppgiven lillebror gör som jag säger efter att han blivit besviken för att han duschat så mycket de två senaste dagarna. notera: innan igår duschade han senast i typ fredags!? är alla nyblivna tonårspojkar såhär? haha(u)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0