back on track!

norge var över förväntan, det kändes som att man var utomlands på riktigt!

[X] tropisk värme
[X] sandstrand
[X] äta ute på restaurang
[X] nytt ställe där man inte visste var man ritkigt var
[X] killar tutande i bilar, "svenska flicka"-bekräftelsen
[X] skoskav efter att ha gått för långt

Ja, det var ju ganska lyckat faktikst :D men nu är jag som sagt hemma och vill till stan och handla klänning och kjol och sånt kul, men fia RÅdissar. tro man gör så? :(
har dessutom köpt sunlolly så nu är väl icas mamma jätteavundsjuk på mig och om hon vill så får hon smaka, men bara EN! :) haha

PUSS

Kommentarer
Postat av: LINDA

ååååh, isglassarna i såna trekanter. Jag då?

jag vill smaaaakaaaaaa! och du killen han dära du kommentera du vill allt gärna veta va va men vi tar de privat serru ;)

2008-07-06 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0