boytoy baby

deg i soffan har hela min tisdag handlat om, trots att jag vet att solen skinit och jag hade kunnat utnyttja detta på bästa, möjliga sätt. men då måste man ha ork i kroppen också - det hade jag inte. imorgon blir det väl stranden, om vädert blir riktigt så bra. så idag får jag lägga mig i tid så jag vaknar om klockan skulle ringa imorgon :)

på fredag ska jag på bio med lindi, till slut! och se satc-filmen igen :) har iofs bara sett den med dålig bildkvalité och ingen text, så bio ska nog göra filmen, om möjligt, ännu bättre! :) så det är då. imorgon vill jag också till sommarchansen, så får se vem som också har en ledig kväll och vill joina mig. jag har busy friends upptäckte jag. men men.. :)

nu blir det lite mer ps. i love you, tur att jag inte sminkat mig idag, för till denna filmen gråter jag två timmar konstant; den är så fin! vill ni se en riktigt riktigt bra film, så absolut den!

så puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0