hur vet man om att man har öroninflammation?

jag har iaf jätteont i mina öron (u)


nåväl, längesen jag skrev. men jag har varken haft tid eller ork till detta. men nu ska ni väl få en kort resumé :)) fredags var jag först på kalas hos emmie, som fick precis vad hon önskat sig och hela faderullan :) sen såg vi film hemma hos zäta; jag, ica, linda och zäta då. "tre systrar och en mamma"  översatte dom "because i said so" till !??!?! därefter drog jag in till malmö och gick på fest(?) hos sammy(/ie). det var trevligt, gratis sprit och nice sällskap. men dom var många, så det fick bli fina smeknamn istället. gråis, randen, ruter, gamla granne osvosv. hemma var jag väl runt två efter att ha bråkat med baby, igen.

lördag bjöd på hemfärd till papsi med allt packat, trodde jag.. sen blev det att tömma min lillebrors gamla rum och fylla min systers med hans saker och hålla på, slita som svin när mamma ringer och frågar lite störigt om jag glömt något! JA, MITT SMINK! (u) bussen hem dit och tillbaka, tog väl en extra timme eller två (u) sen hem, slänga mig i duschen, sminka mig, äta på typ en timme. nytt pers!? :D sen åkte vi in och väntade på tomten i nästan en timme (u) kommer fram till festen vi ska på, USCH. jag och linda ångrar oss nästan direkt, men håller humöret uppe innan vi drar en timme senare.

linda åker hem och sover, efter att våra fina vakter varit så snälla mot oss efter att vi missade fucking bussen för att den var för tidig (u) jag åkte till chrelis, nån skulle ju ta hand om henne ;) åkte bussen med henne hem, sen åkte jag in till baby för att träffa honom. och vi bråkade, igen... haha (u) men sen blev det bra igen, orka att han blir sur för något sånt? :(( iaf hem snabbt på söndagen för jag och pappa skulle handla färg, hade dom då öppet på söndagar? NEJ! aarrrrrh.. så gick och la mig istället, skönt!

igår var jag med chrelis lite och tog det lugnt och somnade inte förrän typ fyra imorse. SÅ JÄVLA DRYGT! :(  idag ska jag handla färg och tapet med pappa, iaf titta på vad jag ska ha. men min tapet som jag gjort i huvudet finns ju ingenstans :(

oj, vad långt! :$
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0