i know i have to go

jahapp, då har denna veckan också gått, nästan klart iaf.. har väl inte haft alltför mycket för mig, men igår var iaf sofia här :) vi var nyttiga och åt fruktsallad och för att väga upp det hela hade vi coca och vispikkerma till (a) haha. vi hade FÖR mycket att snacka om kändes det som, så jag glömde jätteviktiga saker (u) haha.

idag ska jag väl chilla med kräng hemma hos grannen zäta tillsammans med ica också :) men nu ska jag först till jägersro och köpa passionsfrukt :D:D sen ska jag också kolla om en annan bikini finns på hm, den blommiga med volanger. SÅ SÖT! :)

bussen går om typ tjugo minuter så ska väl fixa det sista nu innan jag kilar.
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0