i'll be with you forever

ska alltid förstöra för mig själv. nu har jag nyss kollat upp vem som vinner top chef, shear genius, project runway och sen tidigare vet jag top model och crowned..  visst, det förstör inte riktigt programmen men nu måste jag lära mig tycka om dom som vinner och jag håller med i model, chef och frisörerna INTE pr och crowned är jag inte alltför insatt i.. hursomhelst :)) jag hatar att internet vet allt!

snart blir det jägersro med ica och linda, måste köpa leggings och ansiktsmask och hårinpackning! sen ska jag hem och packa och sånt, sen hem till fia och imorgon vid åtta åker vi till norge, i en bil UTAN ac och UTAN radio - hoppas min mp3 håller!!!

ska fixa mig lite nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0