long gone..

mamma var uttråkad och sugen på någonting. lösning? hon städar toaletten! (jag vill aldrig bli vuxen)

jahapp, vad har hänt mig på senaste?
har umgåtts med chrelis, som hittade ett busskort, tog det och sen glömde det - somliga straffar gud med detsamma! sen har jag varit och klackat om mina skor, så nu är dom svarta och fina igen :) så kan jag använda dom imorgon. jag har dessutom handlat ny bikini, ÄNTLIGEN. och närsom kommer jag köpa min fina klänning i den andra färgen eftersom kjolen inte existerar. och på tal om kjolen så har dom en skitsnygg på en skyltdocka på bikbok meninte inne i affären. men på mq däremot finns den i affären hela tiden, men kostar 400 kronor :(( jag är jättekär i blommor!

annars händer väl ingenting. det blir förmodligen norge igen vecka 32, med bil :(( sen blir det frankrike eller något sånt v 38/39 tror jag någon liten fågel viskade i mitt öra - SKÖNT! med riktigt utomlandssemester! :)

annars i helgen så ska jag väl på kalas? ska ringa och höra med ica och sen blir det väl fest fredag och lördag. jobbigt, inte jag van vid nu längre, och är egentligen inte SÅ sugen. men det ska väl bli kul trots allt :))

nu blir det lite playa del sol eller något annat kul!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0