RIDICULOUS!

dagen idag bestod av solning(?) i icas trädgård, vilket bättre förklaras med mat, bubbelpool, studsmatta och häng i soffan :) det blev väl inte alltför mycket sol för vår del, får väl skylla det hela på att ica hade nackspärr. jag vet! haha (u) imorgon blir det iaf la playa för henne och mig, pappa kör dit. så får se vart vi väljer att åka, för vi orkar inte gå fyrtio minuter till närmsta busshållsplats......... :D hon kan få äran att tjata på hennes pappa :))

kvällen innebär iaf inhandlande till min syster, eftersom vi ska till norge på fredag. i en bil utan ac, utan högtalare i baksätet, knappt ens i framsätet, en svettig fredag ute på vägen (u) ångest! jag gillade nattbuss med ac'n ju!! hursomhelst så har jag fått en ny cykel igen :) för min syster ska få min DYR-ING och jag fick eivor's vita crescent, som var en självklarhet att jag sett!? haha. så nu kommer jag inte låta så mycket i stan, nöjd fia!?:D just det! ska träffa baby-coop på torsdag också, long time no see - så nu blir det catch up! med skit snack, me like :))


pusssssssssss!
älskar alphabeat's album - KÖP/TANKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0