sleeping with strangers

sundaymorning... typ. och här sitter jag och kuckilurar :) igår var jag i stan med chrelis, fick äntligen köpt min finfina klänning! (A)(A) DEN ÄR SÅ SNYGGG! lite kort, men endån.. nu ska jag bara hitta kjolen också, men den får bli i det lite mer lilaaktiga tyget. loveloveloveIT! sen efter stan så följde hon med mig hem, jag krängde grillat och sen drog vi till oxie och jag laddade på mitt kort HELT i onödan.. (u) satt på hennes balkong och hade fetefesten med simpsons the movie typ.. hursomhelst så drog vi "vidare" vid typ tolv och stannade kanske en timme sen tog jag bussen hem. och baby bitchade så det blev inget sånt..

"lägg den här i mitt knä" ?
"mobbar du mig för att jag är mig själv?"
neeej, MEN vad gulligt :))

nu ska jag gå och sminka mig och ta på mig, kanske röja upp lite på rummet. sen ska jag röra mig mot mobilia för att möta upp fiababy!
<3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0