this song is not for you!

tyck mer synd om mig: var på klagshamn idag och skar upp (hela) foten på en sten, ajajaj! complain much? jaa :D anyhow, var där med chrelis cim och karin, solade för mycket men det har lagt sig och jag blir snartsnart brun, bara lite lagom röd på bröstet, men vafan? som cim sa, det ska synas att vi varit på stranden, skit samma om det är brunt eller rött - det ska bara synas! gillar vi :)

nu blir det snart lasagne, jag älskar pappas lasagne! och har redan ätit min egen fruktsallad som ocks¨å är SÅ god. min lillebror köpte tranbär/hallon saft till mig istället för persika/hallon (u) så nu har vi nog en sju liter äcklig saft (u) och pappa hittade ingen sololja till mig heller. vem släpper iväg okunniga pojkar att handla? (u) jag..

ikväll vet jag inte vad det blir, ska höra av mig till chrleis ica och linda så vi får se vad som händer och vad jag ska ha på mig.... tröjan blir nog kjol, kanske? hursomhelst..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0