was it all that easy?

jahapp, då fick man sova ut idag igen med tanke på att jag för ovanlighetens skull vaknade redan elva igår :O idag sov jag till halv ett, skönt! :) och har redan hunnit med att käka frukost, lägga på en ansiktsmask och klippa pappa. snacka om effektivitet!

ska snart hem till mamma, eller ja, om typ en timme. så ska nog gå och börja packa väskan, snart..... igår var jag som sagt med ica och zäta :) åt oss feta på centrum, mums. sen fick vi en gratis, läskig(!?), film av ceasar.. hem och kolla på den först, eftersom jag inte fick bestämma någonting :( SKITSKIT dålig. broren vet ingenting om filmer (u) one missed call hette den iaf, usch nej :( sen såg vi på heartbreak hotel . den var kul, kanske för att JAG valde?..

satte oss sen på balkongen med kaffe och ljus.. skulle göra något på golvet och slår i hela min panna i bordet - PANG - jätte ond-skön känsla, sen försvann det sköna och jag har en fet bula i pannan som spänner. (tyck synd om mig!!!!!!!!)

pussssssss baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0