was never made to die

arrrrh, så jävla trött jag blir. det gick verkligen som en dans på rosor, sen ska du förstöra allt igen! fuck offfffffffffffffffffffff!


hursomhelst :) igår var det stranden igen med chrelis och karin och jag har klarat mig utan att bränna mig alla dessa dagar, förutom precis ovanför bröstet en liten fläck.. på kvällen var jag hemma hos chrelis och dega tills vi somnade vid ett och jag gick hem igen och nanna skönt i min säng :) nu ska jag snart hem till ica och sola där och bada i vattenspridare, så längesen man gjorde det! orkar inte ta mig till stranden om inte skjuts inkluderas, och det gör det inte idag när karin och chrelis sviker! (u) haha.

så nu ska jag dra på mig bikinin för 21324244 dagen i rad - SKÖNT!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0