you and me and everyone we know

dagen har bestått av att sova förlänge, för att tillsist bli väckt av min faster halv två. hon ville gratulera mig på namnsdagen, tackar! :) därefter åt jag frukost till oprah och sen fixade jag vid mig innan jag begav mig till oxie. hem till chrelis och träffa henne och cim. snackade om lördagens bravader och gårdagens mående. kul ju :) sen kom jag väl hem vid halv nio, var sjukt sugen på kyckling med sötsursås som mamma lovat, men istället blev det poatis och sås för kycklingen var salt (uuu) jättebesviken.  tryckte i mig två bullar i ugnen till det.. mums 8-)

dags att sätta in sunlolly'sarna i frysen? mäkta sugen på det! morgondagen bjuder på vadfansomhelst, inget planerat.. onsdag ska det fina vädert titta fram för en gångs skull så vi hoppas på det bästa och att det blir stranden sen resten av veckan! :D

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0