you don't have no dr. robert!

jag sover bara längre och längre för var sommarlovsdag som går, och det är ju skönt, men det hade varit ännu skönare om jag hade varit tvungen att ställa klockan på nio för att det var så fint väder ute att jag känt mig tvungen att åka till stranden och sola. så är inte fallet. jag vaknar ett och är egetnligen sugen på att göra mig en god lunch då, men kan inte det, för jag måste käka frukost först. grymt drygt..

igår var jag iaf och kollade tapet och så med pappa, tror jag har hittat vilken jag ska ha nu, och vet hur gardinerna ser ut, ska bara få någon till att vilja sy dom, mona? (a) jupp, därefter drog jag hem till ica där linda också va och det mest bestod av studsemattan och intim-snack. jag älskar att vara tjej! hemma var jag väl runt elva? somnade tidigt inatt, redan två! :D du anar inte så skönt det är att sen sova elva timmar och vakna helt utvilad dagen efter!

nu ska jag gå och duscha och det blir inget campingbesök i afton utan fläskpannkaka på hemmaplan. får väl se vart dagen leder mig. jag orkar egentligen ingenting, längtar bara till project runway tonight! <3

pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0