AND IT FEELS LIKE HOME!


babyanders gav mig mvg i samhälle. åh vad han är sötast!!!!! "jag blir.. ledsen är väl lite att ta i, men jag tycker det är synd" BABY! kom så ska jag trösta dig :)) skitsorgligt att viinte ska ha honom i tvåan, på riktigt!


jag gillar svart och hallonrött :)


skitsöt klänning som jag äntligen införskaffat!



idag är det dags att färga håret, fiiinaalalllyyl!! känns så skötn att få det blonda igen, iaf lite utav det. och slippa gå runt och ha hårfärg:"genomskinlig" på tal om det så fyller världens bästa lillebror tonåring idag - GRATTIS!

min syster har varit borta i en månad och en dag nu och det börjar märkas på små, små sätt! känns skönt att snart få träffa henne igen :) ja, jag saknar henne! <3

GRILLAT är godast och speciellt ikvälll, ska snart ta mig en riktig frukost eftersom jag änsålänge sugit på en halstablett och druckit lite pepsi bara på morgonen.. dagen bestod förövrigt bara av älsklingsanders lektion sen slutade vi OCH NU HAR JAG SOMMARLOOOV!! haha, jag tycker det är ångest :( vad ska jag nu göra om dagarna? ahaha :((

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0