CRAAAAAAAAZY!

ja, jag har väl inte skrivit ordentligt på några dagar så nu när jag väl skriver borde jag väl ta i enda från tårna? men ska jag vara helt ärlig, så orkar jag inte ..

onsdags: fredriks student med ica, mkt mkt trevligt, som vanligt! :)
torsdags: låg i min säng hela dagen med gardinerna fördragna och upptäckte INTE att det var sol ute :O på kvällen cyklade jag hem till baby!
fredags: ribban med ica, men vi fick moln jättetidigt så vi fick dra hem. linda (rosing) var på stranden... därefter blev det kalas, sen lite b-filmtittande hemma hos chrelis :) därefter drog jag till baby igen :)
idag: kom hem för typ lite mer än en timme sen. sov alldeles förlänge och drog inte till stranden med sandra och dom, sorry babes! får väl åka imorgon. fast då kommer alexandra hem så det kasnke blir lite kvalitetstid med henne? .. ohwell, får se :) grillat på kvällen, men bara revben till alex. ohwell, jag får väl försöka att överleva iaf.. :)

nu ska jag gå ner till centrum för jag ska köpa gräddfil och gräslök, lite tidig midsommar för mig blir det idag: MUMS! skitgott ju, bättre än baconinlindad korv (u)

duschen först!,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0