för dina vänner..

aah, jag blir så trött!!!!!

18 000 - 20 000:- kommer min operation gå på, så alexandra det är bara att spara :) ELLER så köper du hantlar till mig och kanske en gnutta vilja till mig så blir det nog bra (a) haha . jag orkar inte

igår var det 18-årsfest hos zäta, god mat! men jag var trött som fan så var väl inte på bästa humör, däremot trodde pappa magnus att jag var skitfull efter min enda öl.. jomentack! för en gångs skull är jag duktig, vilket papsi också tycket att jag var :))) stack därifrån vid halv elva, mötte sandra och jeppan så snackade lite med dom. sen kom sjukaste marco och snackade lite till :)) gud vad jag garva!!! "lilla lisa" och peter - max's morbror.. eller var det mac's? jag ve tinte. men kul var det iaf .. kom hem vid tolv, tryckte i mig ett kexchoklad sen somnade jag :D

idag blir det väl matchen i parken igen, förhoppningsvis :) om vi bara får plats någonstans imed vi är typ en miljon människor som ska dit. nåväl. det löser väl sig :))

the sounds, maia hirosawa, leona lewis, coldplay, duffy - jag lyssnar inte på något annat. känns skönt .. ;b

GODEFTERMIDDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0