girls, guys and gossip girl

jaha, nu är snart nästan fem timmar av gossipgirls-tittande
avklarat och jag hade precis tänkt gå och lägga mig, klockan är trots allt nästan tre, men då blir det  ett jättespännande slut och jag kan inte slita mig :( bara två avsnitt på första säsongen kvar nu, när meningen var att jag skulle se avsnitt elva för att  jag missat att spela in det, nu börjar snart avsnitt sjutton.. lite beroendeframkallande får jag nog erkänna..


annars idag har jag bara legat och degat i min säng innan jag begav mig till ica med linda för att snacka skit :) imorgon blir det ribban med klassen(dom som kommer) och på kvällen blir det fotboll i parken, på riktigt denna gång.. :D



you know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0