hejhopp!

jag har VG i svenska
jag har G i matteB

FYFAN VAD JAG ÄR BRA!


har inhandlat lite kläder också, känns skönt att ha NÅT nytt åtminstone. alla mina pengar är dock slut, förutom dom i pepsi-sparbössan, men annars puts väck! men imorgon blir iaf klippningen och det betalt, så när som på 30 kronor, men det ska jag nog kunna fixa själv :)

dessutom kommer kungen till oxie imorgon, k-town, är det inte liiiite obvious älskling, att du kommer dit där exakt den dagen som JAG också ska dit? tihih :$

nu ska jag lägga mig på sofflocket, fast KANSKE duscha bort värmen först.
puss

Kommentarer
Postat av: cassandra

forever21.com ;D

2008-06-02 @ 21:33:53
URL: http://dasiilvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0