i loved you first!

midsommar, mina vänner!
och eftersom min pappa&bror lämnar mig här hemma för helsingborg och mamma ska fira hemma hos hasse (hade inte dom gjort slut...?) så blir det så att jag firar detta hemma hos ica :) hade valt ut kläder och så --> men sen skulle jag stryka kjolen så kom det nåt brunt vatten på så fick slänga den i tvätten och ändra mig till att ha min avslutningsklänning istället, den är fin den också! trots att det inte är sommar och sol så får jag väl låtsas och iaf klä mig som om det vore det.. optimist? javisst!

efter vi varit hemma hos ica och ätit det allra godaste som finns i hela världen så ska vi nog bara hem och sätta oss och vara fina tillsammans med zäta och sebbe. trevligt! jag är inte ett dugg sugen på att festa, bara ta det lugnt med några man tycker om <3

nu ska jag väl sminka mig lite och fixa håret, ska det lockas litegrann? jag orkar egentligen inte, men kasnke lite. sen blir det veronica mars och project runway innan jag kilar iväg för kvällens festligheter. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0