i wish i didn't give you all

jahapp, då sitter man här efter en lite eftermiddagsvila.. skönt! :) igår var jag som sagt hemma hos linus med honom och albin. tittade på arne hegefors lågbudget fotbolls-bloopers. haha. skitkul när han missade den andra killen, vi spolade tillbaka flera flera gånger om och tog det tom i slowmotion :) sen blev det lite trivial pursuit(?) och linus vann överlägset (för jag var domare) sen blev det lite gudfadern på ps2 men jag fick visst inte vara med, så jag somnade på soffan och sen cyklade jag och albin hem tillsammans i mörkret vid två ;b fruktig, uppfriskande sorbé! :D

idag väckte papsi mig vid elva för att vi skulle äta frulle, suck! upp&hoppa sen halv ett var det uppställning i hallen för vi skulle åka runt hela stan och inhandla grejer till alexandra, men jag fick endån med mig en ögonskugga hem - inte den jag egentligen ville ha, men den får väl duga :) måste köpa ny sminkväska - ingenting får plats längre :(

så nu sitter jag här och kvällen bjuder väl på fläskpannkaka sen typ sova vid nio? nej, men får höra runt om någon ska göra något annars så somnar jag väl på soffan :)

pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0