if you don't know why..

jahapp, satt hemma heeeela dagen igår också. .kollade på massa dvd's osv till klockan blev fyra och därefter fanns det något man kunde kolla på iaf :) baby-michael! <3

vid åtta var jag jätteuttråkad igen, så jag bjöd in mig själv hemma hos linda :) fick the latest 411 om allt och alla kändes det som :) skönt! sen skulle jag egentligen hem, halv elva. på mitt sommarlov!? :O men baby undrade om jag ville komma, så det gjorde jag. träffade honom lite, sen blev det bussen hem. men kom den? NÄÄÄ! fuck off ! :( så han fick köra mig hem istället. var väl hemma vid halv två och däckade direkt!

idag ska jag på date med zoey-fia-copp-baby, precis vad du vill! det blir lite obligatorisk eh-fika på torget :) mums! det var faktiskt längesen jag fikade! :( så ska träffa henne där halv två, måste först in och växla pengar så jag har något att handla med.. bussen går väl runt halv ett då, så kanske ska hoppa in i duschen nu? =)

pussHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0